Net als Jessica's hart gaat ons hart ook sneller kloppen van de horeca en alles wat daar bij komt kijken. Zij vroeg ons om Bonding House vorm te geven. Wij hebben haar van A tot Z in het proces kunnen begeleiden. Van logo, huisstijl, tot fotografie, website en het inrichten van de social media kanalen.
Meer weten?
Neem een kijkje op bondinghouse.nl
De samenwerking met Karlijn en Marte is mij erg goed bevallen! Tijdens het hele proces had ik met enige regelmaat tijd nodig om dingen te laten zakken voor ik ze aan kon leveren. Die ruimte was er gelukkig. De combi van professionaliteit en ruimte krijgen was en is voor mij erg waardevol. Deze meiden zijn dan ook voorlopig niet van mij af. Kijk er naar uit de groei van Bonding House en bijkomende processen en veranderingen samen met hen aan te gaan.
J. van Vlimmeren
Net als ons heeft Danny een creatieve geest met vele ambities en vele projecten. Wij mochten hem helpen om dit onder één paraplu te brengen. Dit hebben we gedaan door zijn logo opnieuw vorm te geven, met een passende look and feel. Om al zijn ambities samen te brengen, hebben we de oneliner "Connecting through food" in het leven geroepen.
Van ons heeft hij een compleet handboek ontvangen met logo en kleurgebruik, typografie, look and feel, social media voorbeelden. Zo kan hij dit inzetten bij zijn toekomstige plannen.
Meer weten?
Neem hier een kijkje!
Vanuit onze voorliefde voor horeca, creatie en verbinden is het idee voor Oogappels ontstaan, een eigentijds magazine waar Bredase ondernemers zich kunnen uiten met al hun (h)eerlijkheid. De één met een overheerlijk recept, de ander met een eigen product. Eten en drinken, gekoppeld aan creativiteit en genieten. Een magazine vol inspiratie, positiviteit en Bredase oogappels.
De gezichten achter Oogappels zijn wij, Karlijn van den Elshout en Marte Meuleman. Wij creëren graag in vrijheid. Oogappels is zonder belang ontwikkeld, vanuit het hart, voor elkaar en met elkaar.
Meer weten?
Volg ons online!
BLEI. werd benaderd met de vraag of we de naam JF mediation binnen een maand om konden zetten in een daadwerklijk bedrijf met alle bijhorende creatieve middelen. Van een logo tot een volledig uitgewerkte website. En van een naam tot een marketing- communicatieplan. Met snelle en duidelijke communicatie zijn we tot een mooi resultaat gekomen.
"Voor het opzetten van ons bedrijf met een passend marketing- en communicatieplan is de samenwerking met BLEI essentieel geweest. De communicatie met hen verloopt altijd prettig, snel en duidelijk. Daarom is BLEI voor ons een onmisbare partner."
- J. van Loon
Kim & Koen benaderde BLEI. omdat ze klaar waren om een volgende stap te zetten. Ze wilde handvatten om het merk verder uit te kunnen bouwen. We zijn begonnen met een brainstorm. Aan de hand daarvan heeft BLEI., binnen de bestaande huisstijl, een social media handboek gemaakt waar ze zelf mee aan de slag kunnen.
"Marte en Karlijn komen met gerichte vragen je leven binnen. Ze weten de vinger te leggen op de plek die aandacht verdient. Als twee heel verschillende types, vullen ze elkaar goed aan. De klik tussen hun en ons was er snel, en we willen, nu we een marketing handboek hebben, graag met ze door om ook onze website aan te pakken. Wordt vervolgd!"
- Kim & Koen
PINDA Indonesian Food
GRAFISCH ONTWERPER | FOTOGRAAF | MARKETEER
Na een aantal succesvolle fotoshoots, koos PINDA ervoor om zijn creatieve behoeftes aan BLEI. over te dragen. Voor al zijn ambities is een goede visuele basis van belang. BLEI. helpt PINDA tijdens de ontwikkelingen.
BRUILOFT
GRAFISCH ONTWERPER
Sabine en Thomas gaan trouwen!! Daarvoor wilde ze een leuke, originele en creatieve save the date en uitnodiging laten opmaken. Kernwoorden: warm, grafisch of illustratief, beetje romantiek, gezellig. Beide mogen een grapje of grappige noot hebben.
"Zo blij met blei! Precies gekregen wat we in gedachten hadden. Puur, eerlijk en eigen. Echt een persoonlijk kaartje met mooie kleuren en tekst. Als ik er naar kijk krijg ik er zoveel zin in!
- Sabine
BLEI.
GRAFISCH ONTWERPER | FOTOGRAAF
BLEI. is ontstaan tijdens een kop koffie in de buitenlucht. Van een wandeling in het park naar werken op kantoor, om daar aan de slag te gaan met het uitwerken en vormgeven van het concept. Logo, website, en een nieuwe kijk op visitekaartjes was nog maar het begin. Ook BLEI. blijft zich ontwikkelen.